Reklam :

Koma Serwan

®™Tek oRjinaL HD Sayfamız Budur. . .


Reklam :
Yaptığı Müzik : Breakbeat
Bölge : Van
Web Sitesi : http://www.facebook....
Son Ziyareti : 27/4/2014 08:34:00

Paylaş


Blog

Kayıt bulunamadı

Dinleyicileri

Kayıt bulunamadı

İstatistikleri

Müzik Sayısı : 62
Dinleyici Sayısı : 0
Download : 40607
Dinlenme : 140530
Fotoğraf Sayısı : 0
Yaptığı Yorum : 2
Toplam Ziyaret : 63999

Tüm müziklerini dinle (62)

Top 5

Koma Servan (Bete Nabe) Beat
Breakbeat | 3201 Kb
Koma Servan Hayat-i Beat
Breakbeat | 3969 Kb
Koma Servan Ceza-i Beat
Breakbeat | 4898 Kb
Ölümsüz Aşklar - Beat 2014
Breakbeat | 4723 Kb
Koma Servan Diss Beat
Breakbeat | 1650 Kb

Son Dinlenen Müzikleri

• misafir → Amacın Nedir Beat
1 Gün, 8 Saat önce
• misafir → Kışlanın Kapısı Beat
1 Gün, 8 Saat önce
• misafir → Sevemem Ki Güzel Gözlüm Beat
1 Gün, 8 Saat önce
• misafir → Ben Ölürsem Saçların Yoluma Gayri Beat
1 Gün, 8 Saat önce
• misafir → Yanıyom Gel Kurtar Beat
1 Gün, 8 Saat önce
Reklam :

Konser / Etkinlik Takvimi

Kayıt bulunamadı

Duyuru

ArabeskRap Beat İşine Son ! (20 Mart 2013 Çarşamba)

Arkadaşlar Rap Boş İş BununLa Öldürdügüm Zamanı Allaha İbadetimi Yapsam Daha İyi Bunda Sonra Rap Yok Bitti !


Koma Serwan için yazılmış yorumlar

Dj KaraÇöl - 19 Mart 2013 Salı
başarılar dilerim
-McmusTy - 2 Mart 2013 Cumartesi
Track Ler güzeL kardeşim BaşarıLarının Devamını BekLeriz. Yorumunu BekLiyorum Rap Le KaL=)
anlamsız sözler - 14 Kasım 2012 Çarşamba
S. A KARDEŞİM SAYFAN GÜZEL BAŞARILAR BANADA BEKLERİM BEATLERİNİ KULLANABİLİRMİYİM
Mc Hiper - 7 Kasım 2012 Çarşamba
Beatların Basarılı Kardesm Banada Beklerm ;)http://www. facebook. com/McHiper77
Mc-erenn - 22 Ekim 2012 Pazartesi
gardaş beatler hoş aynen devam daha damar olsun ama . )
Mcs RécorDs - 21 Eylül 2012 Cuma
BaŞarılının DéVamını DiLéRim BanaDa BéKLéRim KaRaBorSa
ARARAT BEAT - 21 Ağustos 2012 Salı
çok güzel olmuş Başarılar. . .
DjYuSuF27_GaziAntep - 18 Ağustos 2012 Cumartesi
kardeş parçalar sağlam başarılarının devamını dilerim banada beklerim a. e. o
Kadersiz_Rapci - 15 Ağustos 2012 Çarşamba
Başarıların Devamını Dilerim. . Banada Beklerim Kardeşim Saygılar KadersizRapci :)
Dj KaraÇöl - 6 Temmuz 2012 Cuma
başarılar diler. facebook sayfamızada katılırmısın. destek lütfen http://www. facebook. com/Turkiye. Rapciler. Federasyonu
Tüm Yorumlar (18)





Anasayfa // Bize Yazın // Hakkımızda // Site Haritası // Gizlilik İlkesi // Kullanım Koşulları // Reklam
All articles, eassays, art works are copyright their respective authors. All RightsReserved © 2006 - 2014 | Herkesdinlesin.com

[ site is designed by herkesdinlesinWebTeam ]